Onze klanten beoordelen ons met 4,5/5 op trustpilot
Veel gestelde vragen2021-09-02T16:31:36+02:00

         Frequently asked questions

1. Waar blijft mijn bestelling?2021-09-30T14:42:13+02:00

We streven ernaar om jouw bestelling de eerst volgende werkdag te verzenden. Mits jouw gekozen artikelen natuurlijk op voorraad zijn. Je ontvangt van ons een track & trace code waar mee je jouw bestelling in de gaten kunt houden.

2. Hoe kom ik met jullie in contact?2021-09-30T14:39:24+02:00

Je kunt met ons contact op nemen via ons contactformulier of een e-mail sturen naar info@trendy-meubels.nl

3. Hoe plaats ik een bestelling?2021-09-30T14:44:55+02:00

In de webshop kun je artikelen toevoegen aan je winkelwagen. Je kunt nu op je winkelwagen klikken en daar klik je op de knop ” doorgaan met afrekenen”. Vervolgens volg je de stappen en vul je alle informatie in. Kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op.

4. In hoeveel delen wordt mijn meubel geleverd?2021-09-30T14:42:58+02:00

We streven ernaar om alles in 1 doos te vervoeren. Afhankelijk van het meubel kan dit natuurlijk anders zijn.

 

5. Tot waar bezorgen jullie?2021-09-30T14:38:43+02:00

Bij Trendy Meubels leveren wij al onze pakketten tot aan je voordeur. Ook wanneer je op 5 hoog woont, wordt je pakket naar boven gebracht tot de voordeur.

6. Welke betaalmethodes hebben jullie2021-09-30T14:34:45+02:00

Momenteel kan je enkel via iDEAL betalen. Wij zijn druk bezig met het uitbreiden van betaalmethodes om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor iedereen!

7. Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?2021-09-30T14:49:19+02:00

Nee, je kan volledig kosteloos je bestelling retour sturen, mits je dit binnen 14 dagen doet. Hiervoor kan je gebruik maken van het contactformulier.
Heb je je meubel(s) langer dan 14 dagen, maar wil je deze retourneren wegens een defect dat onder de tweejarige garantie valt? Bekijk dan eerst hier onze garantievoorwaarden en neem vervolgens contact op met onze klantenservice.

Titel

Ga naar de bovenkant